Google wprowadza sztuczną inteligencję do aplikacji Gmail na urządzenia mobilne
Google wprowadza rewolucję do aplikacji Gmail na urządzenia mobilne, wykorzystując potęgę sztucznej inteligencji. To kolejny krok Google w doskonaleniu swoich usług mobilnych i reagowanie na potrzeby użytkowników.
Na skróty:
Wyszukiwanie wiadomości e-mail staje się jeszcze bardziej zaawansowane dzięki nowej funkcji wprowadzonej przez Google do aplikacji Gmail na urządzenia mobilne. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, użytkownicy będą mieli dostęp do dedykowanej sekcji „Najlepsze wyniki” podczas wyszukiwania e-maili. Ta innowacyjna funkcja ma na celu usprawnienie procesu wyszukiwania i zapewnienie użytkownikom bardziej personalizowanych rezultatów.
Najnowsze aktualizacje dotyczące aplikacji mobilnych Google Workspace oraz prywatnych kont Google obejmują dodanie zaawansowanych modeli uczenia maszynowego do funkcji wyszukiwania e-maili. Dotychczas, wyniki wyszukiwania były prezentowane jako prosta lista chronologiczna, jednak teraz, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, użytkownicy zobaczą na górze wyników nową sekcję „Najlepsze wyniki”.
Dzięki połączeniu najnowszych e-maili użytkownika i „innych istotnych czynników”, sztuczna inteligencja będzie prezentować najbardziej dopasowane e-maile, których użytkownik poszukuje. To innowacyjne podejście ma na celu przyspieszenie procesu wyszukiwania i ułatwienie użytkownikom odnalezienia konkretnych wiadomości.
Wprowadzenie sztucznej inteligencji do Gmaila jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, którzy wyrażali duże zainteresowanie taką funkcjonalnością. Google chce również usprawnić proces wyszukiwania e-maili i plików w aplikacjach mobilnych. Nowa funkcja została wprowadzona 2 czerwca dla użytkowników Gmaila, jednak Google informuje, że może minąć kilkanaście dni, zanim będzie dostępna dla wszystkich użytkowników.
Google, od momentu wprowadzenia ChatGPT, intensywnie pracuje nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Wprowadzono już Google Bard, nową wersję wyszukiwarki Google, która wywołała obawy o potencjalne negatywne skutki dla stron internetowych, a także związane z tym ryzyko. Firma stara się nadążać za postępem technologicznym, a w tym przypadku, wykorzystanie sztucznej inteligencji w aplikacji Gmail na urządzenia mobilne to kolejny krok w tym kierunku.
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.