EfficientPIM Free – Program do organizowania czasu

EfficientPIM Free to darmowy program, który umożliwia organizowanie czasu. Składa się on z wygodnego kalendarza, menedżera kontaktów, możliwości tworzenia notatek, zarządzania hasłami, kontami poczty e-mail oraz FTP. Dzięki temu narzędziu łatwiej jest kontrolować i planować swoje zadania oraz obowiązki.

EfficientPIM Free to narzędzie, które pomaga w organizowaniu czasu oraz planowaniu swojego dnia. Program składa się z kilku przydatnych modułów, które ułatwiają zarządzanie swoimi zadaniami oraz kontaktami. W skład narzędzia wchodzi wygodny kalendarz, który pozwala na dodawanie nowych wydarzeń, a także powiadamiania o nich (np. efektem dźwiękowym). W tym module można wyświetlać zarówno tygodniowy, jak i miesięczny widok kalendarza.

Kolejnym przydatnym elementem programu jest menedżer kontaktów, który umożliwia przechowywanie danych takich jak: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa, identyfikator komunikatora znajomych (a także wiele innych, szczegółowych danych). Dzięki temu można łatwo i szybko znaleźć potrzebną osobę oraz jej dane kontaktowe.

EfficientPIM Free pozwala także na sporządzanie notatek, które można później łatwo wyszukać i odnaleźć. W programie jest także możliwość zarządzania i generowania haseł, dzięki czemu użytkownik ma kontrolę nad swoimi kontami i danymi w sieci. Narzędzie umożliwia także zarządzanie kontami poczty e-mail oraz FTP.

EfficientPIM Free – Wymagania sprzętowe programu

Poniżej przedstawiamy wymagania techniczne dla programu EfficientPIM Free na system Windows:

Wymaganie Opis
System operacyjny Windows XP/Vista/7/8/10
Wersja EfficientPIM Free
Karta graficzna Brak wymagań
Procesor 1 GHz
Pamięć RAM 256 MB
Wolne miejsce na dysku twardym 50 MB
Producent Efficient Software
Język Wielojęzyczny
Licencja Darmowa
Link do pobrania https://efficientpim.softonic.pl/
Następny Post

Recommended

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.